الثلاثاء 14 مايو 2024 - 07:10 مساءً
اختيارات القراء يومى شهرى
  • فيديوهات
تحية للقوات المسلحة والجيش الابيض والشرطة لمجابهة كورنا
السيسى اثناء التصويت ف الانتخابات
السيسى اثناء التصويت ف الانتخابات
مسجد الروضة ببئر العبد بعد تجديده
احداث انفجار مسجد العريش
أول صورة للمتهم بأكل أحشاء شقيقه
  • استطلاع رأى

هل تتوقع نجاح تجربة المدارس اليابانية؟

  نعم


  لا


نتائج
  • القائمة البريدية
ضع اميلك هنا
  • معجبى الفيس بوك
  • معجبى تويتر

أحمد حلمي يكشف حقيقة رسالته لمحمد رمضان.. والآخير يرد: «شكراً زميلي العزيز»

الاثنين 25 يوليو 2016 05:58:00 مساءً

أثار حديث النجم أحمد حلمي الذي جاء عبر حسابه الشخصي علي”فيس بوك”، ونشره صورة داخل سيارة ميني، حالة من الجدل، حيث إعتبرها البعض أنها انتقادًا من “حلمي” لما نشره “رمضان” علي حسابه الشخصي مع سيارتيه الجديدتين التي وصلت قيمتهم المادية إلي 8 ملايين جنيه.

وجاء كلام “حلمي” بعد نشر “رمضان” صورته مع السيارتين وكتب فيها ” تقدر تبوح بسر ينفع الناس ؟؟ للاسف لأ..ماهو عيب الأسرار كده.. أكتر حاجه ممكن تفيد الناس بس للأسف مينفعش تتقال “

 

وعاد “حلمي” بعد حالة الجدل التي أثيرت حول ما كتبه لمحاولة توضيح الأمر ليكتب تغريدة أخري عبر حسابه ليوضح ما قاله في رسالته الماضية قائلًا ” أعزائي الكرام ..توضيح بسيط وسريع بخصوص ما حدث بعد نشر الصوره بتاعتي وانا راكب العربيه الميني القديمه اللي كانت معايا في فيلم ظرف طارق .. و اللي الناس فهمت انها بغرض اني بوجهه رساله لزميلي الفنان “محمد رمضان” وهذا ما احزني كثيرا “.

وتابع : “يا جماعه انا لو عايز اوجهه رساله لاي حد اعرفه كويس او حتي معرفوش مش هاعمل كده علي مواقع التواصل الاجتماعي .. لاني عمري ما عملت كده ابدا لاني ببساطه ممكن ابعتله رساله علي موبيله او هاكلمه في التليفون ”.

وأضاف قائلا : “أما الكلام اللي كان مكتوب تحت الصوره اللي كتير من الناس معرفش ازااااااااي بجد فسروه بالطريقه دي مع انه فعلا مايخصش حد خالص غير واحد صاحبي هو الوحيد اللي هايفهمه لاني قايله بسبب موقف طريف حصل معانا و ليه علاقه بالعربيه الميني .. علشان كده نهيت الكلام المكتوب بـ ” ده كلام في سرك .. ششش” ..زميلي العزيز ” محمد رمضان “.. ربنا معاك و يوفقك دايما و تحقق كل اللي نفسك فيه في حياتك الفنيه”.

ورد “رمضان” علي رسالة أحمد حلمي الأخيرة التي وضح فيها ما يقصده من تغريداته التي كتبها علي حسابه، وكتب رمضان تغريدته موجهها لـ”حلمي” قائلًا : شكرًا للتوضيح وتمنياتي لك بالنجاح الفني والعائلي زميلي العزيز أحمد حلمي”.